duminică, 27 iulie 2014

SweetM - Capitolul 3, Partea 5

Hello, sweet people! Astăzi, postez subcapitolul 5, din capitolul 3 al cărții SweetM. Mâine vă zic detalii despre publicarea ei! Eu sunt foarte încântată! Voi? Vă pup și sunt foarte fericită că am cititori atât de drăguți ca voi! Să aveți o duminică încărcată de bucurii și lecturare plăcută! :-*


3.5. Întâlniri
3.5.1. Întâlnirea de afaceri       
14 noiembrie  (după şase luni...)
  
A trecut o lună de când ne-am mutat împreună. Viața alături de el este una binecuvântată. Mă trezesc și dorm cu zâmbetul pe buze pentru că știu că el este alături de mine. Este încântător să fii lângă persoana pe care o adori.  – îmi spuneam eu, de fiecare dată, când îi vedeam privirea plină de afecțiune.

- Iubire, scuză-mă că trebuie să plec aşa de repede de la întâlnire, dar ştii că am o întrevedere cu d-l Andrews. Ne auzim mai târziu! Te iubesc! Am plecat!
- Nu e nicio problemă. Te iubesc şi eu! Să ai succes!

Era o perioadă cam tensionată pentru Matei din punct de vedere profesional. El avea o firmă de IT, iar de câteva luni căuta un asociat pentru extinderea firmei, dorind o filială la Londra. Astăzi avea întâlnire cu un potenţial asociat. Îmi doream să se finalizeze cu succes pentru că ştiam cât de mult a muncit în ultimele luni la acest proiect.

- Cum a fost la întâlnire, iubitule?
- Nu prea a fost.
- Cum adică?
- S-a amânat.
- Îmi pare rău să aud asta, iubitule! Când aţi stabilit că vă veţi întâlni, până la urmă? 
- Încă nu am stabilit.
- O să fie bine, o să vezi, îmbrăţişându-l puternic. Ştiu că nu-i momentul potrivit, dar am ceva să îţi spun.
- Te ascult, iubire!
- Accepţi, te rog, să mergi cu mine mâine la bunica? Vreau să te cunoască. Ştii cât este de importantă pentru mine. Crezi că poţi? Ar însemna foarte mult pentru mine.
- Când ai spus? Mâine? Da, mergem.
- Grozav, deci aşa râmâne. Mâine la 12 mergem să o vizităm.

3.5.2. Întâlnirea cu bunica

- Bună, bunico! Ţi-l prezint, în sfârşit, pe băiatul meu. El este Matei!
- Sărut-mâna! Acum înţeleg de unde a moştenit Marina frumuseţea.
- Mulţumesc! Eşti drăguţ! Eram nerăbdătoare să îl cunosc pe cel de care Marina este atât de îndrăgostită. Se vede pe faţa ei cât este de fericită.
- Marina, este minunată. O iubesc mult! Lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult este ca ea să fie fericită. Vreau să vă mărturisesc că îmi era puţin teamă să vă întâlnesc. Ştiu cât de importantă sunteţi pentru Marina şi că părerea dumneavoastră contează mult pentru ea. Mă gândeam că poate nu vă surâde relaţia noastră, ţinând cont de diferenţa mare de vârstă dintre noi.
- Matei, atunci când iubeşti nu mai contează cine sau cu cât este mai mare. Important este să vă înţelegeţi şi să fiţi fericiţi mereu.
- Mi-aţi luat o piatră de pe inimă. Fiţi convinsă că aşa o să fie toată viaţa.

3.5.3. Apelul

- Nu-i aşa că îţi place? Am întrebat-o pe bunica, profitând că Matei era la baie.
- Da. Îmi place că te iubeşte mult.
- Şi mie... întrerupându-mă telefonul lui Matei din nou. Era a cincea oară când suna. Considerând după frecvenţa apelurilor că este urgent, am hotărât să mă uit. Îl sunau de la serviciu. Bazându-mă că era ceva foarte important, am răspuns, în ideea că o să-i transmit mesajul lui Matei.
- Bună ziua, domnule Ionescu! Domnul Andrews este foarte supărat că nu aţi fost de acord să vă întâlniţi astăzi la 12. Ne-a spus să vă transmitem că dacă nu luaţi legătura cu el cât mai repede, va pleca la Londra şi va întrerupe orice negociere cu această firmă.
Am rămas uluită. De ce  nu a vrut Matei să se întâlnească  la ora aceea ? Mai ales că era important pentru el.

3.5.4. Amânarea întâlnirii

După ce am plecat de la bunica, i-am transmis lui Matei mesajul de la telefon.
- Nu înţeleg de ce ai amânat întâlnirea de astăzi. Ce ai avut atât de important de făcut?
- Să mă întâlnesc cu bunica ta. Ştiam că este important pentru tine şi ţi-am şi promis de ieri că mergem.
- Foarte frumos, iubitule, dar întâlnirea asta de afaceri era foarte importantă pentru tine.
- Adevărat, iubire, însă tu eşti cea mai importantă pentru mine. O să-l sun pe domnul Andrews şi vom rezolva această problemă, puiule. Stai liniştită!
În ziua aceea mi-am dat seama cât de mult mă iubea Matei. Era iubitul ideal. Îl adoram. Era totul pentru mine.

*Continuarea pe blog, Duminică, 03 August, 2014*
Pentru că... fetele se relaxează cu stil!
Vă aștept și pe facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu