marți, 8 iulie 2014

Thanks for leaving


     Bună, oameni frumoși! Vouă nu vi se întâmplă să fiți undeva și să vă placă o melodie, dar să nu știți cine cântă? Dar vă place atât de mult încât rețineți câteva versuri și apoi când ajungeți acasă o căutați? Așa mi se întâmplă și mie! Ultima oară, eram în mall și am auzit o melodie... divină (după părerea mea). Eram foarte revoltată că nu îmi dau seama cine cântă. Așa că am reținut câteva versuri... ca să caut acasă, metoda mea tradițională. Însă, prietenul meu, mi-a zis că nu e nevoie că există un program/aplicație pe telefon ce recunoaște melodiile, sau ceva de genu’! Eu nu mă pricep la tehnologia aceasta avansată, dar i-am zis să îmi instaleze și mie, SoundHound! Așa am descoperit-o! Era ea! 

Alexandra Stan – Thanks for leaving! 

Voi cum procedați când nu știți cine cântă o melodie super? 


Vă aștept și pe facebook!

   Pentru că... fetele se relaxează cu stil!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu